منتديات مازيكا دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات مازيكا دوت كوم ولاى شكوى او اقتراح يرجى مراسلتنا عبر الايميل magda_adel2000@yahoo.com

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» اخر اخبار الحـــوادث
اضحك يعنى هو الضحك بقلوس I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 3:42 pm من طرف Admin

» ادخل وشوف بنفسك الحوادث الى بتحصل
اضحك يعنى هو الضحك بقلوس I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 3:40 pm من طرف Admin

» اخبار نـــانســـى عجــــرم
اضحك يعنى هو الضحك بقلوس I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 3:19 pm من طرف Admin

» اخبار نـــانســـى عجــــرم
اضحك يعنى هو الضحك بقلوس I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 3:19 pm من طرف Admin

» اخبــار النجـــــوم
اضحك يعنى هو الضحك بقلوس I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 3:17 pm من طرف Admin

» ااخبر النجوم (نـــانـــسى عـــجرم)
اضحك يعنى هو الضحك بقلوس I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 3:16 pm من طرف Admin

» اخبــار النجــوم (مــادلين مـطـر)
اضحك يعنى هو الضحك بقلوس I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 3:14 pm من طرف Admin

» اجمل الحوارات
اضحك يعنى هو الضحك بقلوس I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 10:35 am من طرف Admin

» حواار جميييل
اضحك يعنى هو الضحك بقلوس I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 10:35 am من طرف Admin

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
اضحك يعنى هو الضحك بقلوس Vote_rcapاضحك يعنى هو الضحك بقلوس I_voting_barاضحك يعنى هو الضحك بقلوس I_vote_lcap 
الدلوعة الشقي
اضحك يعنى هو الضحك بقلوس Vote_rcapاضحك يعنى هو الضحك بقلوس I_voting_barاضحك يعنى هو الضحك بقلوس I_vote_lcap 
my love
mai loove
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
pubarab

اضحك يعنى هو الضحك بقلوس

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

اضحك يعنى هو الضحك بقلوس Empty
مُساهمةموضوع: اضحك يعنى هو الضحك بقلوس   اضحك يعنى هو الضحك بقلوس I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 06, 2008 3:01 am

مره واحد مسطول دخل صيدليه وقال للدكتور انا عاوز كيس صلصه قالو الدكتور انت داخل صيدليه مش سوبر ماركت قالو انا مش منقول من هنا الا لما تجبلى كيس صلصه قعدو يتخنقو مع بعض فدخل عليهم واحد مسطول تانى وقال بتتخنقو ليه الدكتور قاله الاستاذ داخل صيدليه وعاوز كيس صلصه المسطول قاله سيبك منه وادينى ب2جنيه عيش

مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها

ارخم نكته
مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت

مرة واحد رخم اوى وقع في حفرة ، قال احسن

مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت
https://mazika2mazika.rigala.net

اضحك يعنى هو الضحك بقلوس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اضحك من قلبك